Продавець Автокомпоненти АВТЕК розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
388 відгуків
Автокомпоненти АВТЕК
+380 (95) 633-74-64
+380 (67) 010-74-64
+380 (44) 333-74-64
0 (800) 33-74-64
Додати відгук
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення товару здійснюється протягом 14 днів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Купівля в Автокомпоненти Автек- це надійність продавця та спокій покупця. Клієнт ATP.net.ua захищений від браку, пересортиці, підробки, невірного підбору товару нашим співробітником. Строк разгляду претензій - як правило, в момент звернення, а у разі необхідності проведення перевірки причин виникнення дефекту - в строк згідно чинного законодавства України. Умови розгляду претензій: • надання дефектоного товару без жодних документів та обмеження по вартості; • вартість товару, який має бути встановлений парно, визначається як вартість пари. товарів належної якості. При отриманні товару службами доставки, строк повернення - протягом 14 днів, не враховуючи дня купівлі. Товар, отриманий самостійно з наших відділів продажу, може бути повернутий без обмеження терміну з моменту покупки. Умови повернення: • товар не був у користуванні; • збережено товарний вигляд та споживчі властивості; • збережено пакування, ярлики. Порядок звернень. Для оформлення гарантійної претензії або повернення товару належної якості необхідно звернутися до нас у будь-який зручний спосіб: візит до офісу продажу, телефонний дзвінок, електронна пошта та ін. В якості офіційного звернення і підтвердження факту передачі товару клієнт має оформити Заяву на повернення товару, які можуть бути заповнені безпосередньо в офісі продажу за допомогою наших співробітників або надіслані нам електронною поштою. Співробітник Компанії узгоджує з клієнтом перелік документів, строк та спосіб передачі товару в офіс продажу або: • Новою поштою з послугою "Легке повернення" • Укрпоштою на адресу "А.Б.С. УКРАЇНА", ТОВ, відділення №03083, м.Київ, просп. Науки, 63, контактна особа - контакт-центр, тлф. (067) 170-18-88. У разі повернення товару вартість відправки сплачує покупець. УВАГА! Не відправляти товар без попереднього узгодження. Товар має бути упакований належним чином. Не допускається нанесення на заводське пакування написів, наліпок і скотча: коректне пакування товару є відповідальністю відправника, а порушення вказаних вимог може призвести до відмови у поверненні. Жодних додаткових витрат. Грошові кошти за повернутий або дефектний товар переказуються в найкоротші строки, але не більше 7 днів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner